GTC

Ti splošni pogoji (v nadaljnjem besedilu: SPP) vsebujejo pogoje uporabe storitev, ki so na voljo na spletnem mestu ajándékbázis.hu (v nadaljnjem besedilu: spletno mesto), s strani stranke. Vljudno vas prosimo, da preberete splošne pogoje, saj z oddajo naročila izjavljate, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji, da vas zavezujejo in sprejemajo ter da se zavedate, da je vaše naročilo predmet plačila. Če se ne strinjate z vsebino teh splošnih pogojev poslovanja, si ne morete ogledati vsebine spletne trgovine in oddati naročila.

Obdelavo osebnih podatkov strank ureja pravilnik o zasebnosti, ki je na voljo neposredno na glavni strani ali prek naslednje povezave.

Tehnične informacije, potrebne za uporabo spletnega mesta, ki niso vključene v te splošne pogoje poslovanja, so navedene v informacijah, ki so na voljo na spletnem mestu.

Jezik pogodbe je madžarski.

Stranka izrecno priznava, da potrditev naročila z natisnjeno serijsko številko ali kodo predstavlja pisno pogodbo, ki jo bo ponudnik storitev shranil, tako da bo do nje mogoče pozneje dostopati in jo pregledati.

Za ponudnika storitev ne velja noben kodeks ravnanja.

Drugi pogoji veljajo za naročanje profesionalnih, oglaševalskih in industrijskih fotografov ter za razvijanje drugih profesionalnih slik le, če so bili pisno dogovorjeni z laboratorijem, ki je opravil razvijanje.

Z uporabo spletnega mesta stranka potrjuje in sprejema naslednje:

§1 DOBAVITELJ

Ime podjetja: Wulda Creative Kft

Sedež/lokacija: S. u 126/1

Davčna številka: 25195275-2-18

Registrska številka podjetja: 18-09-112512

Ime sodišča, ki je izdalo registracijsko številko družbe: sodišče za gospodarske družbe Metropolitanskega sodišča v Budimpešti

E-naslov: info@giftor.hu

Telefon: +36-1-4450235

Ime kontaktne osebe: Takó Zoltán

Od ponedeljka do nedelje: 7:00-15:00

Podatki o ponudniku posredniških storitev, ki zagotavlja storitev gostovanja:

Ime podjetja: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

Naslov:9024 Győr, Déry T. u. 11.

Cégjegyzékszám:08-09-016359

Adószám:14315754-2-08

Telefon: +36 70 297 4811

E-naslov: info@elin.hu

§ 2 KUPEC

Stranka je vsaka oseba, ki z elektronskim naročilom v uradnih prostorih družbe Wulda Creative Kft. ali na kontaktnih točkah za stranke družbe Wulda Creative Kft. osebno ali z uporabo spletne strani www.giftor.hu (v nadaljnjem besedilu: spletna stran) uporablja storitve družbe Wulda Creative Kft. za digitalne slike na papirju in spominke ali druge storitve družbe Wulda Creative Kft.

§ 3 PREDMET POGODBE

Izdelava digitalnih fotografij, ki jih stranka pošlje ponudniku storitev prek aplikacij na spletni strani www.ajandekbazis.hu (v nadaljnjem besedilu: spletna stran), in v posameznih primerih zagotavljanje dodatnih storitev v zvezi s tem (v nadaljnjem besedilu: blago) ter naročanje in dobava dodatnih storitev, ki jih zagotavlja družba Wulda Creative Kft.

§ 4 NAKUP NA SPLETNI STRANI

4.1. Registracija

Večina vsebine spletnega mesta je na voljo vsem strankam brez registracije. Vendar pa nekatere storitve, kot je nakupovanje, zahtevajo registracijo (in nato prijavo), zato je veljavna registracija predpogoj za nakupovanje na spletnem mestu. Stranka se lahko registrira s klikom na točko menija “Registracija” na spletni strani, kjer mora ponudniku storitev posredovati naslednje podatke: e-poštni naslov, geslo, priimek, ime, obračunske podatke, naslov, telefonsko številko.

Ponudnik storitev bo stranko po elektronski pošti obvestil o uspešni registraciji.

Stranka lahko kadar koli prekliče svojo registracijo, tako da pošlje elektronsko sporočilo na naslov info@ajandekbazis.hu. Po prejemu sporočila ponudnik storitev nemudoma poskrbi za izbris registracije. Stranka Podatki stranke bodo iz sistema odstranjeni takoj po izbrisu, vendar to ne vpliva na hrambo podatkov in dokumentov, povezanih z že oddanimi naročili, in ne povzroči izbrisa teh podatkov. Po odstranitvi podatkov ni več mogoče obnoviti.

Stranka je izključno odgovorna za zaupnost svojih podatkov za dostop (zlasti gesla). Če stranka ugotovi, da je do gesla, ki ga je navedla ob registraciji, dostopala nepooblaščena tretja oseba, mora nemudoma spremeniti svoje geslo, in če sumi, da tretja oseba kakor koli zlorablja geslo, mora o tem istočasno obvestiti ponudnika storitev.

Stranka se zavezuje, da bo osebne podatke, ki jih je posredovala ob registraciji, po potrebi posodabljala, da bodo posodobljeni, popolni in točni.

4.2. Za naročilo

Obdelava naročila

Naročila se obdelujejo od 7. do 15. ure na delovne dni. Seveda lahko stranke oddajo naročilo tudi zunaj tega obdobja in bo obdelano naslednji delovni dan.

Izpolnitev naročila

Prodajalec bo kupca vnaprej obvestil o stroških dostave med postopkom oddaje naročila in na namenskih vmesnikih spletnega mesta. Prodajalec bo kupca vnaprej obvestil o pričakovanem datumu dobave izdelkov, vendar so obvestila in sporočila v zvezi z dobavo izdelkov, zlasti o pričakovanem datumu dobave, zgolj informativne narave in ne postanejo del pogodbe. Na podlagi tega ne prodajalec ne kupec ne moreta zahtevati odškodnine od druge stranke v primeru nepravilnosti ali opustitve izjav in informacij, ki so bile predložene v zvezi z dobavo.

Naročanje personaliziranih predmetov

Po izbiri kategorije izdelka na strani izdelka in kliku na gumb “Naroči” lahko stranka vnese osebna besedila in slike ter naroči želeni izdelek.

S klikom na želeni meni lahko stranka med razpoložljivimi možnostmi izbere vrsto tiska, dekoracije, darila, koledarja itd. Ko stranka izbere, mora klikniti na gumb “Naroči”, nato pa naložiti svoje slike in izbrati vrsto papirja, velikost itd. zahteva izdelek. Ko to storite, lahko kliknete gumb “Nakupovalna košarica”, ki vas bo popeljal na stran z nakupovalno košarico. Tu lahko preverite vsebino košarice. Če je vse v redu, se morate prijaviti v svoj račun s klikom na “Naslednji korak, Prijava”, če se še niste registrirali, pa to lahko storite tukaj. V primeru registracije morate v skladu s točko 4.1. podatke iz točke (a). Po registraciji kliknite “”Naslednji korak, način plačila” in izberite način plačila s klikom na eno od prikazanih ikon. Na vrhu tabele, ki se prikaže, morate izbrati tudi način dostave.

Glede na izbrani način dostave lahko nadaljujete postopek naročila:

Dostava na dom, izbor ali osebni prevzem. Kliknite gumb “Način plačila” in izberite način plačila (Visa, Mastercard, Maestro, po povzetju), nato pa preverite svoj računski naslov. S klikom na povezavo “Preveri naročilo” se prikaže povzetek vašega naročila. Tu si lahko ogledate celotno košarico naročila. Ko sprejmete splošne pogoje poslovanja, lahko potrdite svoje naročilo s klikom na gumb “Pošlji naročilo”.

Osebni prevzem: kliknite na gumb “Izberite lokalno zastopstvo” in izberite eno od naših prevzemnih mest. S klikom na povezavo “Preveri naročilo” se prikaže povzetek vašega naročila. Tu si lahko ogledate celotno košarico naročila. Ko sprejmete splošne pogoje poslovanja, lahko potrdite svoje naročilo s klikom na gumb “Pošlji naročilo”.

4.3. Cena izdelkov

Nakupna cena izdelkov, prikazanih na spletnem mestu, je navedena vključno z DDV in drugimi javnimi dajatvami. Nakupna cena izdelkov vključuje stroške dostave ali osebnega prevzema. Dodatni stroški pakiranja se ne zaračunajo. Strošek dostave se prišteje k ceni izdelka(-ov) ob koncu nakupa, odvisno od načina dostave, ki ga je izbral kupec.

Osnovna cena izdelkov je prikazana v madžarskem forintu (HUF) in v več valutah EUR (evro), RON (romunski lei), CZK (češka koruna) glede na cene, določene v državi.

Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe cen izdelkov, ki jih je mogoče naročiti na spletnem mestu, pri čemer sprememba začne veljati hkrati z objavo na spletnem mestu. Sprememba ne bo vplivala na nakupno ceno že naročenih izdelkov.

Če ponudnik storitev kljub dolžni skrbnosti na spletnem mestu prikaže napačno ceno, zlasti ceno “0” HUF ali “1” HUF, ki je očitno napačna, npr. se bistveno razlikuje od znane, splošno sprejete ali ocenjene cene izdelka, ali ceno “0” HUF ali “1” HUF zaradi sistemske napake, ponudnik storitev ni dolžan dobaviti izdelka po napačni ceni, lahko pa ponudi dobavo izdelka po pravilni ceni, pri čemer lahko stranka odstopi od nakupa.

4.4. popravljanje napak pri vnosu podatkov

V kateri koli fazi naročila in dokler naročilo ni poslano ponudniku storitev, ima stranka možnost kadar koli popraviti napake pri vnosu podatkov na spletnem mestu, in sicer v svojem računu (sprememba podatkov o stranki) ali v vmesniku naročila (npr. brisanje izdelka iz košarice s klikom na gumb “x”). Napake pri vnosu podatkov so na primer vnos napačne količine, vstavitev napačnega izdelka v košarico in nato izbris izdelka iz košarice, napaka v podrobnostih naročila itd. (npr. naslov za dostavo). Med postopkom naročanja ima potrošnik možnost, da kadar koli popravi/izbriše vnesene podatke. Če ste že prešli na obrazec, ki ga želite popraviti, vendar naročila še niste zaključili, je priporočljivo, da v brskalniku kliknete na gumb nazaj, dokler se ne prikaže stran, ki jo želite obiskati in na kateri lahko potrošnik opravi spremembo.

4.5. zavezujoča ponudba, potrditev

Ponudnik storitev bo prejem ponudbe, ki jo je poslala stranka, stranki nemudoma potrdil s samodejnim potrditvenim e-poštnim sporočilom, ki bo vsebovalo podatke, ki jih je stranka navedla med nakupom ali registracijo (podatke o obračunu in dostavi), ID naročila, datum naročila, seznam izdelkov, ki spadajo v naročeni izdelek, količino, ceno izdelka, stroške dostave in končni znesek, ki ga je treba plačati. Če je stranka svoje naročilo že poslala ponudniku storitev in opazi napako v podatkih v potrditvenem e-poštnem sporočilu, mora v enem dnevu obvestiti ponudnika storitev, da podatke popravi.

Stranka je oproščena obveznosti predložitve ponudbe, če od ponudnika storitev nemudoma (v 48 urah) ne prejme potrditvenega e-poštnega sporočila. Napačen e-poštni naslov ali e-poštna sporočila, ki se znajdejo v filtru za neželeno pošto, kupca ne odvezujejo od obveznosti ponudbe.

To potrditveno e-poštno sporočilo se šteje za sprejem ponudbe, ki jo je oddal naročnik, s čimer nastane veljavna pogodba med ponudnikom storitev in naročnikom.

Naročilo se šteje za pogodbo, sklenjeno z elektronskimi sredstvi, in zanj veljajo določbe civilnega zakonika iz leta 2013. V iz leta 2001, Zakon o nekaterih vidikih storitev elektronskega poslovanja in storitev informacijske družbe iz leta 2001. CVIII. ureja zakon. Pogodbo urejajo podrobna pravila o pogodbah med potrošniki in podjetji v skladu z vladnim odlokom 45/2014 (II.26.) Uredbo in upošteva določbe Direktive 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta o pravicah potrošnikov.

4.6. Plačilo

Gotovina ob prevzemu blaga na poslovnem mestu: če se plačilo izvede ob prevzemu blaga, mora stranka plačati nakupno ceno blaga v gotovini ponudniku storitev ali njegovemu zastopniku na poslovnem mestu ponudnika storitev. Gotovinsko plačilo je mogoče samo v madžarskih forintih (HUF). Kupec je upravičen do prejema izdelka po plačilu.

S kreditno kartico: celoten znesek naročila lahko takoj plačate prek sistema kreditnih kartic družbe B-Payment Zrt. Tudi prek sistema e-denarja. Sistem uporablja varen kanal in je samodejen. Na plačilni strani s 128-bitnim šifriranjem SSL bodo prejeti samo podatki o kartici, ki jih trgovec posreduje za plačilno transakcijo. Banka od ponudnika storitev ne prejme nobenih informacij o osebnih podatkih v zvezi z naročilom in vsebino nakupa. Po drugi strani pa ponudnik storitev tudi ni obveščen o podatkovni vsebini plačilne strani, do katere lahko dostopa le ponudnik storitev banke. O izidu transakcije boste po plačilu obveščeni na spletnem mestu banke. Za plačilo s kartico mora spletni brskalnik stranke podpirati šifriranje SSL. Plačani znesek kot skupni znesek naročila se takoj blokira na strankinem tekočem računu. Plačilo s kreditno kartico lahko opravite prek ponudnika bančnih storitev B-payment Zrt ali Barion Zrt. strežnik prek spletne strani, šifrirane z močno (128-bitno) tehnologijo SSL, zato je zagotovljeno, da vaši bančni podatki prek interneta ne bodo razkriti nepooblaščenim osebam. Če imate vprašanja ali pripombe o spletnem plačevanju, pokličite našo službo za stranke. Ponudnik storitev ne shranjuje podatkov, ki so nastali in bili pridobljeni med postopkom naročila, tj. ime imetnika kartice ali naročnika se lahko uporabi le za namen izvedbe transakcije, ki jo je odobril imetnik kartice. Ponudnik ne hrani nobenih drugih podatkov, ustvarjenih med transakcijo.

Ponudnik storitev ni odgovoren za nobeno škodo, ki bi nastala zaradi uporabe gesla s strani tretje osebe po krivdi stranke. Stranka izjavlja, da ne bo zahtevala povračila za naročene in opravljene storitve. Ponudnik storitev ne prevzema nobene odgovornosti, povračila ali nadomestila za škodo, ki nastane zaradi nepravilnega ali napačnega vnosa podatkov ali vnosa naročila po krivdi stranke. Ponudnik storitev ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi posredovanja napačnih podatkov, ter bo prijavljene pritožbe v najkrajšem možnem času preučil in obravnaval.

Sprejete vrste kreditnih kartic: VISA, MASTERCARD, MAESTRO

Z bančnim nakazilom neposredno na račun ponudnika storitev.

WISE: na operaterjev račun WISE.

Paypal: na ponudnikov račun paypal.

4.7. Račun

Ponudnik storitev mora kupcu ob dostavi naročenih izdelkov ali v primeru osebnega prevzema kot dokazilo o plačilu predložiti natisnjen račun skupaj z izdelki.

4.8. Dostava

Ponudnik storitev bo paket dostavil na naslov za dostavo, ki ga je navedla stranka, z uporabo storitev GLS, Express One Courier Service in logistike madžarske pošte. Naročila, oddana na spletnem mestu, se dostavijo med 08:00 in 16:00 od ponedeljka do petka. Če stranke v tem obdobju ni na naslovu, je priporočljivo navesti naslov za dostavo, na katerem lahko stranka prevzame naročeni izdelek v času dostave.

Če stranke ni na naslovu za dostavo, ki ga je navedla med postopkom naročanja, in paketa ni mogoče prevzeti, bo kurir poskušal paket dostaviti še dvakrat.

Prevzem izdelka od kurirja ali podpis dokumenta o prevzemu pomeni prevzem izdelka, kupec pa mora ob prevzemu preveriti, ali je embalaža poškodovana. Če opazite kakršno koli poškodbo embalaže ali nepooblaščeno odpiranje, morate od kurirja zahtevati poročilo. Ponudnik storitev lahko sprejme le zahtevke za poškodbe, ki so navedene na embalaži. Za poškodbe embalaže ni odgovoren ponudnik storitev, temveč jih je treba sporočiti ponudniku storitev spajkanja po elektronski pošti na kontaktne podatke ponudnika storitev spajkanja.

Morebitne poškodbe, pomanjkljivosti ali napake v kakovosti, ugotovljene po odprtju paketa, je treba sporočiti ponudniku storitev v 48 urah po prejemu. Ponudnik storitev bo vse pomanjkljivosti in napake v kakovosti odpravil ali zamenjal najpozneje v 72 urah na delovne dni.

Želene izdelke naročite le, če jih lahko plačate dostavnemu podjetju, ko prejmete pošiljko. V primeru vrnjenih paketov, ki niso bili sprejeti, ponudnik storitev stranki zaračuna povratno pošiljko in lahko paket ponovno pošlje le, če stranka vnaprej plača znesek paketa.

4.8.1. Stroški prevoza

Stroški dostave izdelkov se razlikujejo glede na izdelek in velikost, več informacij o tem lahko kupec pridobi na naslednji povezavi: https://ajandekbazis.hu/szallitasi-ido-es-dijak/.

4.8.2. Rok za dostavo

Čas dostave vašega naročila je od 1 do 10 delovnih dni, odvisno od vrste izdelka in izbrane rešitve.

Če se stranki ne dogovorita drugače, mora ponudnik storitev potrošniku izdelek zagotoviti (dostaviti) takoj po sklenitvi pogodbe, vendar najpozneje v tridesetih dneh.

V primeru zamude ponudnika storitev ima stranka, ki je potrošnik, pravico do določitve dodatnega roka. Če dobavitelj ne izpolni obveznosti v podaljšanem roku, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe.

Potrošnik lahko odstopi od pogodbe brez odpovednega roka, če.

a ) ponudnik storitev je zavrnil izpolnitev pogodbe; ali

(b ) pogodba bi morala biti izpolnjena v času, o katerem sta se stranki dogovorili, ali zaradi prepoznavnega namena storitve, in ne v katerem koli drugem času.

4.9. Osebni prejemek

Naročnik lahko naročene izdelke prevzame tudi osebno v prostorih ponudnika storitev, ki jih je izbral med postopkom naročanja. Ponudnik storitev bo stranko po telefonu ali elektronski pošti obvestil o najzgodnejšem času prejema izdelka.

§ 5 Pritožbe

Stranka lahko pri ponudniku storitev vloži pritožbo zaradi napake na izdelku. Pritožbe lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info@ajandekbazis.hu, pri čemer navedite podatke o stranki, številko naročila in natančen vzrok napake, po možnosti s fotografijami.

Izdelek lahko vrnete na sedež podjetja v pregled ali zamenjavo.

Povratni naslov: giftbase.hu 9917 Halogy 126/1 Hrsz

Ponudnik storitev bo prejeti izdelek in pritožbe preučil najpozneje v 30 dneh in, če gre za napako, ki jo je mogoče pripisati ponudniku storitev, bo izdelek zamenjal z brezhibnim izdelkom.

Napake, ki jih je mogoče pripisati ponudniku storitev: poškodba izdelka, napake v kakovosti, ponudnik storitev je pripravil izdelek z drugačnim besedilom, kot ga je stranka zahtevala v naročilu, izdelek ni enak izdelku na slikah v spletni trgovini in vas ponudnik storitev o tem ni vnaprej obvestil, druge napake, ki vplivajo na kakovost izdelka.

Družba ni odgovorna za naročila, ki jih stranka napačno, pomotoma, napačno ali nepravilno odda, in bo na podlagi podatkov v naročilu pripravila proizvodno mešanico izdelkov. Stroške ponovne izdelave tako izdelanih izdelkov povrne stranka.

Če je za napako odgovoren ponudnik storitev, izdelek takoj zamenja v 3 delovnih dneh po preiskavi.

Če se izkaže, da izdelek nima napake, se stroški vračila izdelka zaračunajo stranki in se lahko plačajo z bančnim nakazilom ali po povzetju.

5.1 Pravica do umika

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru izdelka, ki ni vnaprej izdelan in ga je ponudnik storitev izdelal na podlagi potrošnikovih navodil ali na izrecno zahtevo potrošnika, ali v primeru izdelka, ki je jasno personaliziran za potrošnika.

Wulda Crative Ltd. Izdeluje, tiska, krasi, dekorira, barva, gravira in sestavlja naročila izključno na podlagi individualnih naročil, ki so vedno jasno personalizirana v skladu z navodili in naročili stranke.

5.2 Pogoji za preklic

Ob oddaji naročila ponudnik storitev določi posebne pogoje za preklic, o katerih je stranka vnaprej obveščena, naročilo pa se lahko sprejme šele, ko stranka prebere in sprejme te pogoje.

V vsako naročilo bo vključena opomba, v kateri bodo sprejeti pogoji za preklic, ki jih je postavila stranka.

Ponudnik storitev ne preverja pravilnosti besedil, slik in grafičnih materialov, ki so navedeni v naročilu, avtorske pravice za vizualna gradiva so odgovornost in last stranke, po zaključku naročila se vizualna gradiva samodejno izbrišejo iz lastnega sistema po 12, besedila in grafična gradiva pa po 24 mesecih.

§ 6 GARANCIJA

6.1. Garancija za dodatke

V primeru pomanjkljive izvedbe s strani kraja prevzema ali ponudnika storitev lahko stranka uveljavlja garancijski zahtevek pri ponudniku storitev. V primeru potrošniške pogodbe lahko stranka uveljavlja garancijske zahtevke za napake na izdelku, ki so obstajale ob dobavi izdelka, v zastaralnem roku enega leta od datuma prejema. Po preteku dveletnega zastaralnega roka stranka ne more več uveljavljati svojih pravic iz garancije.

V primeru pogodbe, sklenjene z nepotrošnikom, lahko upravičenec uveljavlja svoje garancijske zahtevke v zastaralnem roku enega leta od datuma prejema.

Stranka lahko po svoji izbiri zahteva popravilo ali zamenjavo, razen če izpolnitev zahteve, ki jo je izbrala stranka, ni mogoča ali bi za ponudnika storitev pomenila nesorazmerne dodatne stroške v primerjavi z izpolnitvijo njegove druge zahteve. Če stranka ni zahtevala ali ni mogla zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahteva sorazmerno znižanje nadomestila ali lahko na stroške ponudnika storitev napako popravi ali zamenja druga stranka, v skrajnem primeru pa lahko odstopi od pogodbe. Zaradi manjše napake ni odstopa od pogodbe.

Stranka lahko zamenja eno garancijsko pravico z drugo, vendar mora nositi stroške zamenjave, razen če je bila zamenjava upravičena ali če je ponudnik storitev navedel razlog za zamenjavo.

Naročnik je dolžan ponudnika storitev obvestiti o napaki takoj po njenem odkritju, vendar najpozneje v dveh mesecih od odkritja napake.

Stranka lahko uveljavlja garancijski zahtevek neposredno pri ponudniku storitev.

V šestih mesecih od datuma izpolnitve pogodbe ni potreben noben drug pogoj za uveljavljanje garancijskega zahtevka razen obvestila o napaki, če stranka dokaže, da je izdelek kupila pri ponudniku storitev (s predložitvijo računa ali kopije računa). V takem primeru je ponudnik storitev izvzet iz jamstva le, če ovrže to domnevo, tj. dokaže, da je napaka na izdelku nastala po dostavi stranki. Če ponudnik storitev lahko dokaže, da je vzrok napake na strani stranke, ponudnik storitev ni dolžan sprejeti garancijskega zahtevka stranke. Vendar mora stranka po šestih mesecih od datuma izpolnitve dokazati, da je bila napaka, ki jo je odkrila stranka, prisotna že v času izpolnitve.

Če stranka uveljavlja garancijski zahtevek za del izdelka, ki ga je mogoče ločiti od izdelka v zvezi z navedeno napako, se šteje, da garancijskega zahtevka ne uveljavlja za druge dele izdelka.

Naročnik je dolžan ponudnika storitev obvestiti o napaki takoj po njenem odkritju, vendar najpozneje v dveh mesecih od odkritja napake.

Stranka lahko uveljavlja garancijski zahtevek neposredno pri ponudniku storitev.

V šestih mesecih od datuma izpolnitve pogodbe ni potreben noben drug pogoj za uveljavljanje garancijskega zahtevka razen obvestila o napaki, če stranka dokaže, da je izdelek kupila pri ponudniku storitev (s predložitvijo računa ali kopije računa). V takem primeru je ponudnik storitev izvzet iz jamstva le, če ovrže to domnevo, tj. dokaže, da je napaka na izdelku nastala po dostavi stranki. Če ponudnik storitev lahko dokaže, da je vzrok napake na strani stranke, ponudnik storitev ni dolžan sprejeti garancijskega zahtevka stranke. Vendar mora stranka po šestih mesecih od datuma izpolnitve dokazati, da je bila napaka, ki jo je odkrila stranka, prisotna že v času izpolnitve.

Če stranka uveljavlja garancijski zahtevek za del izdelka, ki ga je mogoče ločiti od izdelka v zvezi z navedeno napako, se šteje, da garancijskega zahtevka ne uveljavlja za druge dele izdelka.

6.2. Garancija za izdelek

V primeru napake na izdelku (premičnina) lahko kupec, ki je potrošnik, po svoji izbiri 6.1. lahko uveljavlja pravice ali zahteva garancijo za izdelek, kot je določeno v točki (a).

Vendar pa stranka nima pravice, da bi za isto napako hkrati uveljavljala garancijo za dodatno opremo in garancijo za izdelek. V primeru uspešnega garancijskega zahtevka za izdelek pa lahko stranka uveljavlja garancijski zahtevek za zamenjani izdelek ali popravljeni del pri proizvajalcu.

Kot garancijski zahtevek za izdelek lahko stranka zahteva le popravilo ali zamenjavo izdelka z napako. V primeru garancijskega zahtevka za izdelek mora stranka dokazati napako na izdelku.

Izdelek se šteje za izdelek z napako, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki so veljale, ko je bil dan na trg, ali če nima lastnosti, ki jih je opisal proizvajalec.

Stranka lahko uveljavlja garancijski zahtevek za izdelek v dveh letih, odkar je proizvajalec dal izdelek na trg. Po preteku tega roka to pravico izgubite. Kupec mora o napaki obvestiti proizvajalca takoj, ko jo odkrije. Napaka, sporočena v dveh mesecih po njenem odkritju, se šteje za sporočeno brez odlašanja. Potrošnik je odgovoren za kakršno koli škodo, ki nastane zaradi zamude pri komunikaciji.

Stranka lahko svoj garancijski zahtevek za izdelek uveljavlja pri proizvajalcu ali distributerju (ponudniku storitev) premičnine.

Proizvajalec ali distributer (ponudnik storitev) je oproščen obveznosti jamstva za izdelek le, če lahko dokaže, da:

– je izdelek izdeloval ali tržil za namene, ki niso bili povezani z njegovo dejavnostjo, ali

– napake ni bilo mogoče odkriti glede na stanje znanosti in tehnologije v času, ko je bil izdelek dan na trg, ali

– napaka na izdelku je posledica uporabe zakonskih ali regulativnih zahtev.

Proizvajalec ali distributer (ponudnik storitev) mora dokazati le en razlog za oprostitev.

6.3. Dober položaj

Ponudnik storitev ne sme prodajati izdelkov, za katere velja obvezna garancija za določeno trajno potrošniško blago v skladu z odlokom 151/2003. (IX. 22.) Korm. bi bila zajeta v Uredbi.

6.4. Uveljavljanje garancijskih zahtevkov

Stranka lahko uveljavlja svoje garancijske zahtevke:

Za dostavo na dom:

Ime: Wulda Creative Kft

Telefon: +36-1-445 02 35

E-naslov: info@ajandekbazis.hu

V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu/trgovini.

§ 7 MOŽNOSTI IZVRŠEVANJA

7.1. Kje, kdaj in kako vložiti pritožbo

Če ponudnik storitev pritožbe stranke ne šteje za upravičeno, jo utemelji in pisno pošlje stranki ter jo pisno obvesti o možnostih obravnave pritožbe, ki so ji na voljo glede na naravo pritožbe. Ponudnik storitev mora zagotoviti sedež, telefonski, spletni in poštni naslov pristojnega spravnega organa v kraju stalnega ali začasnega prebivališča stranke.

Stranka lahko pritožbe v zvezi z izdelkom ali dejavnostmi ponudnika storitev pošlje na naslednje kontaktne podatke:

Poštni naslov: Wulda Creative Kft 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1

Telefonska številka: +36-1-445 02 35

E-naslov: info@ajandekbazis.hu

Kontaktni podatki pristojnega regionalnega inšpektorata:

Ime regionalnega generalnega inšpektorata:

Ministrstvo za promet, tehnična dovoljenja, meroslovje in varstvo potrošnikov

Poštni naslov sedeža regionalnega inšpektorata je 9701 Szombathely, Pf. 29

Naslov: 9700 Szombathely Ulica Wesselényi Miklós 7. pod številko

Telefonska številka regionalnega inšpektorata: 94/505-220, 94/505-219

E-naslov regionalnega generalnega inšpektorata: fogyasztovedelem@vas.gov.hu

Storitve za strankePonedeljek: 8.00-12.00
Torek, sreda: 8.00-12.00 in 13.00-15.00
Četrtek: 13.00-15.00
Petek: 08.00-12.00

Nacionalni organ za varstvo podatkov in svobodo obveščanja

Poštni naslov: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Faks: +36-1-391-1410

E-naslov: ugyfelszolgalat@naih.hu

Pritožbe v zvezi z dejavnostmi spletne trgovine ali izdelki, ki jih distribuira spletna trgovina, lahko upravljavcu spletne trgovine pošljete tudi po elektronski ali navadni pošti. Če ima spletna trgovina tudi trgovino, lahko vašo pritožbo posredujemo ponudniku storitev tudi osebno. Ponudnik storitev je dolžan pisno odgovoriti na pritožbo, prejeto po elektronski ali navadni pošti, in jo poslati stranki v 30 dneh.

Če ima ponudnik storitev možnost, ustno pritožbo nemudoma odpravi. Če takojšnja rešitev ustne pritožbe zaradi narave pritožbe ni mogoča ali če se stranka ne strinja z obravnavo pritožbe, ponudnik storitev pet let hrani zapis o pritožbi, skupaj z vsebinskim odgovorom na pritožbo.

Ponudnik storitev stranki na kraju samem zagotovi kopijo poročila v primeru ustne pritožbe, ki je bila sporočena osebno (na kraju poslovanja), če to ni mogoče, pa v skladu s pravili za pisne pritožbe, opisanimi spodaj;

V primeru ustne pritožbe, sporočene po telefonu ali drugi elektronski komunikacijski storitvi, ponudnik storitev pošlje kopijo poročila stranki najpozneje ob vsebinskem odgovoru.

V vseh drugih primerih bo ponudnik storitev ravnal v skladu s pravili za pisne pritožbe.

Ponudnik storitev bo pritožbam, zabeleženim po telefonu ali drugih komunikacijskih sredstvih, dodelil edinstveno identifikacijsko oznako, ki bo poenostavila iskanje pritožbe v prihodnosti.

Ponudnik storitev se bo na prejeto pritožbo pisno odzval v 30 dneh. Ukrep se za namene te pogodbe šteje za poštnino.

Če je pritožba zavrnjena, ponudnik storitev stranko obvesti o razlogih za zavrnitev.

7.2. Druge možnosti izvrševanja

Kakšna pravna sredstva ima stranka na voljo, če potrošniških sporov med ponudnikom storitev in stranko ni mogoče rešiti v pogajanjih s ponudnikom storitev:

– Pritožba pri organu za varstvo potrošnikov

– Začetek postopka spravnega odbora

spravni organ v kraju, kjer ima ponudnik storitev sedežt: Spravni odbor pri trgovinski in industrijski zbornici okrožja Vas

Naslov: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 0.

Telefon: +36 94 312-356

E-naslov: bea@vmik.hu

Organ za varstvo potrošnikov

Potrošniki morajo svoje pritožbe v zvezi z varstvom potrošnikov sporočiti osebju za varstvo potrošnikov pri pristojnem okrožnem uradu, ki je najbližje njihovemu prebivališču. Po obravnavi pritožbe se po potrebi uporabi uradni postopek. Naloge drugostopenjskega organa, ki jih je prej opravljal nacionalni urad za varstvo okolja (NFH), so bile prenesene na okrajni vladni urad v Pešti z nacionalno pristojnostjo. Seznam okrožnih uradov je na voljo na naslednji povezavi: http: //jarasinfo.gov.hu/.

Spravni odbor

Za namene pravil o Spravnem odboru je potrošnik tudi nevladna organizacija, cerkev, kondominij, stanovanjska zadruga, mikro, malo ali srednje veliko podjetje, kot je opredeljeno v posebnem zakonu, ki kupuje, naroča, prejema, uporablja, daje v uporabo blago ali je prejemnik komercialnih sporočil ali ponudb v zvezi z blagom.

Če ponudnik storitev zavrne potrošnikovo pritožbo stranke, ima stranka pravico vložiti potrošniško pritožbo zoper ponudnika storitev, ki jo lahko vloži pri pristojnem spravnem odboru v kraju stalnega ali začasnega prebivališča stranke. Spravni organ začne postopek na zahtevo potrošnika. Na Poravnalni svet za potrošnike se lahko potrošnik obrne le, če poskuša spor rešiti neposredno s podjetjem. Neposredno reševanje sporov lahko opravite osebno v službi za stranke ponudnika storitev, po telefonu ali e-pošti. Dodatna zahteva je, da zahteva za postopek pred odborom, ki jo je treba predložiti predsedniku odbora, vsebuje naslednje:

– ime, prebivališče, domicil potrošnika; ime in registrirani sedež ali sedež podjetja, s katerim je potrošnik v sporu;

– če želi potrošnik vložiti zahtevek pri organu, ki je pristojen za kraj izpolnitve pogodbe, mora potrošnik navesti kraj izpolnitve pogodbe;

– stališče potrošnika glede spora ter dejstva in dokaze, ki podpirajo njegovo stališče;

– izjavo potrošnika, ki potrjuje, da je poskušal spor rešiti neposredno s podjetjem;

– potrošnik mora tudi izjaviti, da ni sprožil spora pred drugim spravnim organom, mediacijo ali civilnim postopkom;

– navesti, kaj zahtevate in kakšno odločitev pričakujete od organa. na koncu mora vloga vsebovati podpis potrošnika.

Poleg tega je treba zahtevku priložiti vse dokumente, ki jih potrošnik navaja kot dokaz, in dokumente, ki dokazujejo, da je potrošnik poskušal spor rešiti s podjetjem, vendar ni bil uspešen.

Obveščamo vas, da mora ponudnik storitev sodelovati v spravnem postopku.

Sodni postopki

Če se potrošnik ne obrne na spravni organ ali če postopek ni bil uspešen, ima pravico, da spor reši na sodišču.

Tožbo je treba vložiti s tožbo, ki vsebuje naslednje podatke:

– pristojno sodišče;

– imena strank in njihovih zastopnikov, njihovo prebivališče in status v postopku;

– zahtevane pravice, z navedbo dejstev, na katerih temelji, in dokazov v podporo tem dejstvom;

– informacije, na podlagi katerih je mogoče ugotoviti pristojnost in pristojnost sodišča; zahtevek za dokončno odločitev sodišča (zahtevek za razglasitev izvršljivosti)

Vlogi je treba priložiti dokument ali kopijo dokumenta, katerega vsebina se navaja kot dokaz.

Spletna platforma za reševanje sporov

2016. Komisija EU je 15. februarja 2011 vzpostavila novo platformo za izvensodno reševanje sporov. Platforma potrošnikom omogoča hitro reševanje sporov pri spletnem nakupovanju, ne da bi se obrnili na sodišče.

Madžarska je dolžna uporabljati tudi t. i. upravljati kontaktno točko za spletno reševanje sporov, kjer morata biti na voljo vsaj dva svetovalca za pomoč strankam v sporu, če imajo vprašanja v zvezi s postopkom. Na Madžarskem to nalogo opravlja spravni odbor v Budimpešti.

Platforma za spletno reševanje sporov je na voljo tukaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontaktirajte nas na info@ajandekbazis.hu.hu.

§ 8 ENOSTRANSKA SPREMEMBA SPLOŠNIH POGOJEV

Ponudnik storitev ima pravico enostransko spremeniti te splošne pogoje tako, da o tem vnaprej obvesti stranke na spletni strani. Spremenjene določbe začnejo za stranko veljati ob prvi uporabi spletnega mesta po začetku veljavnosti spremenjenih določb in veljajo za naročila, oddana po spremembi.

§ 9 PRIDRŽEK LASTNIŠTVA

Izdelek ostane last ponudnika storitev do popolnega plačila kupnine. Če je izdelek iz kakršnegakoli razloga še vedno v lasti stranke, preden je bila kupnina v celoti plačana, je stranka ponudniku storitev odgovorna za morebitno škodo, za katero nihče ne more biti odgovoren.

§ 10 DODATNI POGOJI UPORABE

10.1. Odgovornost

Stranka lahko spletno stran uporablja izključno na lastno odgovornost in se strinja, da ponudnik storitev ni odgovoren za nobeno materialno ali nematerialno škodo, ki nastane med uporabo, poleg odgovornosti za namerno kršitev pogodbe ali za škodo na človeškem življenju, telesnih poškodbah ali zdravju.

Ponudnik storitev izključuje vso odgovornost za ravnanje uporabnikov spletnega mesta. Stranka mora zagotoviti, da z uporabo spletnega mesta neposredno ali posredno ne krši pravic tretjih oseb ali zakona. Stranka je v celoti in izključno odgovorna za svoje ravnanje, pri čemer ponudnik storitev v celoti sodeluje s pristojnimi organi, da bi odkril morebitne kršitve.

Ponudnik storitev ima pravico, vendar ne dolžnost, da preveri vsebino, ki jo lahko stranke dajo na voljo med uporabo spletnega mesta, in ponudnik storitev ima pravico, vendar ne dolžnost, da v zvezi z objavljeno vsebino išče znake nezakonitega delovanja.

Strani storitve lahko vsebujejo povezave do strani drugih ponudnikov storitev. Ponudnik storitev ni odgovoren za ravnanje v zvezi z zasebnostjo ali druge dejavnosti teh ponudnikov storitev.

Zaradi globalne narave interneta se stranka strinja, da mora pri uporabi spletnega mesta upoštevati tudi določbe veljavne nacionalne zakonodaje. Če katera koli dejavnost, povezana z uporabo spletnega mesta, ni dovoljena v skladu z zakonodajo države stranke, je za takšno uporabo odgovorna izključno stranka.

Če stranka na spletnem mestu opazi kakršno koli sporno vsebino, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika storitev. Če ponudnik storitev v dobri veri ugotovi, da je navedba upravičena, ima pravico, da podatke nemudoma izbriše ali spremeni.

Pogodba, sklenjena med ponudnikom storitev in stranko v skladu s temi pogoji, preneha veljati, če stranka prekliče svojo registracijo ali če ponudnik storitev prekliče registracijo stranke.

10.2. Avtorske pravice

Spletno mesto kot celota, njegovi grafični elementi, besedilo in tehnične rešitve ter elementi storitve so zaščiteni z avtorskimi pravicami ali drugimi pravicami intelektualne lastnine (med drugim tudi z blagovnimi znamkami). Ponudnik storitev je lastnik avtorskih pravic ali pooblaščeni kupec vseh vsebin, prikazanih na spletnem mestu in pri zagotavljanju storitev, ki so na voljo prek spletnega mesta: vseh avtorskih del ali drugih intelektualnih del (med drugim tudi vseh grafik in drugih materialov, postavitve in oblike spletnega mesta, programske opreme in drugih uporabljenih rešitev, idej in izvedb).

Dovoljeno je shranjevanje ali tiskanje vsebine spletnega mesta in njegovih delov na fizične ali druge medije za zasebno uporabo ali s predhodnim pisnim soglasjem ponudnika storitev. Kakršna koli uporaba, ki ni za zasebne namene, na primer shranjevanje v podatkovni zbirki, prenos, objava ali prenos, komercializacija itd., je mogoča le s predhodnim pisnim soglasjem ponudnika storitev.

Poleg pravic, ki so izrecno določene v teh splošnih pogojih poslovanja, nobena registracija, uporaba spletnega mesta ali katera koli določba teh splošnih pogojev poslovanja stranki ne daje pravice do uporabe ali izkoriščanja katerega koli trgovskega imena ali blagovne znamke, prikazane na spletnem mestu. Poleg prikaza, začasnega razmnoževanja in zasebnega kopiranja, ki je potrebno za predvideno uporabo spletnega mesta, se ta intelektualna dela ne smejo uporabljati ali izkoriščati v nobeni drugi obliki brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika storitev.

Ponudnik storitev si pridržuje vse pravice do vseh elementov svoje storitve, zlasti do imena domene www.ajandekbazis.hu, njenih poddomen, vseh drugih domenskih imen, ki jih je rezerviral ponudnik storitev, njenih podstrani in spletnih oglasnih prostorov. Prepovedane so vse dejavnosti, katerih cilj je odstranitev s seznama, urejanje, arhiviranje, vdiranje ali dešifriranje podatkovne zbirke ponudnika storitev, razen če ponudnik storitev izda posebno dovoljenje.

Prepovedano je spreminjati, kopirati, vstavljati nove podatke ali prepisovati obstoječe podatke z izogibanjem vmesniku ali iskalnikom, ki jih zagotavlja ponudnik storitev, brez posebnega dogovora ali brez uporabe storitve, ki je na voljo v ta namen.

Z uporabo storitve se stranka strinja, da lahko ponudnik storitev kadar koli in kjer koli uporabi podatke, ki jih je stranka naložila med uporabo storitve, v okviru ustreznega pravilnika o zasebnosti, brez kakršnih koli omejitev in brez plačila dodatnega nadomestila.

Datum začetka veljavnosti teh splošnih pogojev: 22.11.2023