Možnosti prevoza

Za vse obstaja rešitev
Običajni prevoz
Ugodno
5€
Darilo vam dostavimo na vrata v 5-10 delovnih dneh.
Vključuje oblikovanje, proizvodnjo, pakiranje in dostavo.
Hitra dostava
Hitro
8€
Vaše naročilo bomo predhodno razvrstili, tako da boste darilo prejeli v 1-3 delovnih dneh.
Smo neprekosljivo hitri.
Za to možnost morate izbrati tudi prevozno podjetje, ki jih imamo na voljo več.

Partnerji dobavitelji

Sodelujemo z naslednjimi kurirskimi službami

PAKETA, ExpressOne, GLS

Vedno uporabljamo najbolj optimalne

Zamenjava in vračilo paketa

Če blago prispe poškodovano v paketu, se v 2 dneh po prejemu obrnite na našo službo za pomoč strankam. V vseh primerih zahtevamo fotografijo, na kateri je jasno vidna poškodba. Če popravila ne želite opraviti in za to navedete utemeljen razlog, vam bomo ceno v celoti vrnili na enak način kot pri plačilu. Vedno se sklicujte na številko naročila!

Podatki o plačilu

V naši spletni trgovini lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:

S kreditno kartico

V naši spletni trgovini zagotavljamo maksimalno varno plačevanje s kreditnimi karticami s plačilnim vmesnikom Barion.

Z bančnim nakazilom

Naročilo lahko plačate tudi z bančnim nakazilom, vendar upoštevajte, da lahko traja nekaj časa!

Paypal

Ljudje z računi Paypal lahko tudi plačujejo s svojimi računi Paypal

Pritožbe

Zamenjava in vračilo paketa

Če imate pritožbo, vam pri nas za to ni treba skrbeti.

Poškodbe paketa

Če je pošiljka ob prejemu vidno poškodovana, jo lahko prevzamete, vendar obvezno zahtevajte poročilo o poškodbah!

Poškodbe notranje prtljage

Če je izdelek v embalaži poškodovan, se v 2 dneh po prejemu obrnite na našo službo za pomoč strankam. V vseh primerih zahtevamo fotografijo, na kateri je jasno vidna poškodba. Če popravila ne želite opraviti in za to navedete utemeljen razlog, vam bomo ceno v celoti vrnili na enak način kot pri plačilu. Vedno se sklicujte na številko naročila!

Pritožba glede kakovosti

Če niste zadovoljni s kakovostjo ali imate težave z izdelkom, bomo v kratkem času našli rešitev. Pošljite nam e-poštno sporočilo s težavo, napako ali pomanjkljivostjo, ki jo imate, in poskusili jo bomo hitro odpraviti. Naš postopek nadzora kakovosti ne dopušča veliko napak, če pa kakšno najdete, vam jo bomo zamenjali.

Pogosto
Vprašanja
Spodaj je povzetek najpogosteje zastavljenih vprašanj, na katera lahko hitro odgovorite tukaj. Če imate dodatna vprašanja, se obrnite na našo službo za stranke po e-pošti ali prek sporočilnika!

Odlična storitev za stranke, na katero smo ponosni.

E-pošta: naša najbolj priljubljena komunikacijska platforma. Odgovorili vam bomo takoj, ko bo mogoče, najpozneje pa v 12 urah.

Naš osrednji e-poštni naslov: info@ajandekbazis.hu

Poslanec. Ta vmesnik lahko uporabljamo za zagotavljanje splošnih informacij v istem delovnem času kot služba za pomoč strankam.

Lahko nas pokličete tudi po telefonu. Včasih so naše linije zelo zasedene, vendar na vaš klic čaka več linij.

Naša osrednja številka: +36 1 / 445-0235

Instagram. Tukaj nas lahko tudi kontaktirate, med delovnim časom bomo hitro odgovorili na splošna vprašanja.